Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

HURRRRAAAA!!!!!

Av Tina - 16 oktober 2008 17:11

För idag fyller Nixxa 3 år..... lilla, söta, pluttiga Nixxa som blir så stor......

Och vi som var till simskolan idag, vilket hon nog hade hoppas över om hon fick välja födelsedagsfirande :o)    men jag tror attd et gör henne riktigt gott. Vi har simmat två ggr själv nuoch hon är så himla duktig. Jag fattar inte att hon kan fatta så snabbt... som det såg ut första gången så trodde jag nog aldrig att vi skulle kunna simma så här bra utan instryktör och utan lina... men hon är ju så duktig och gör det hon ska och kikar ibland uppp lite eller runt vad som sägs eller görs..... men kommer instruktör Lotta in så ger hon henne "onda ögat" och muttrar på henne..... Naya anfaller henne istället....  

Mickis skulle orna kalas för Nixxa idag men henne har jag inte sett rökken av, så jag htar väl vovsarna med mig och drar på kurs istället. ... Hoppas detinte har tänkt att regna hela kvällen bara...

 Till helgen är det KM och vi får inte vara med, men kika ska vi göra....och säkertvara funkis. Nästa helg tänker vi i alla fall vara med, Jag har anmält oss till en "linförighetskurs"  det du....Man behövde visst inte träna lydnad för att haka på kursen och jag tänkte attd et kunde ju vara en kul grej att göra för Nixxa så vad är inte bättre än en kurs för ett VM-ekipage....

Halva agilitygänget är nog anmälda tror jag, så skitkul.....


Hit längtar viiiii !!!!!!!!!


                                   GRATTIS NIXXA 3 ÅR 



Och här är min mamma NOVA...... som hälsade på i somras


Tur man finner sig tillrätta, lika bra att kojsa en stund, de verkar aldrig bli klar med denna terass :o(    

Men nu är vi :o) 



 Vilken sommar vi ändå har haft min pärla och jag..... Vi är JÄTTENÖJDA :o)



 
 
Ingen bild

Marre

16 oktober 2008 21:11

Grattis Nixxa.. Tänk att du är sååå till åren!
Yazza och Zehera

 
Kerstin, Keaton, Wilbur, Spirou o Gromit

Kerstin, Keaton, Wilbur, Spirou o Gromit

16 oktober 2008 23:14

GRATTIS Nixxa!!!
Hon fick väl iaf tårta o presenter på sin födelsedag?!

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Ingen bild

Linda & Magnus

17 oktober 2008 11:07

GRATTIS världens bäst Nixxa Pixxa Pöö på din födelsedag! Snart kommer vi och hälsar på igen. *längtar*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 30 juli 2010 11:27

Jisses vad tiden springen iväg :o) Sommaren har varit helt fantastisk och det är bara att inse att man verkligen har laddat batterierna inför hösten igen :o) Sommarcupen är igång sen ngr veckor tillbaka och i år är det ingen hit för de fyrbenta o...

Av Tina - 24 juni 2010 22:15

Massor har hänt sedan sist... Men det senaste är nog att jag äntligen fått sommarlov och att jag njuter av FULLA drag av ledigheten. I helgen bodde jag i husbil med underbara Anki och härliga Exit - värdens härligaste valp - hur cool och duktog m...

Av Tina - 11 maj 2010 17:18

Kan man välja bättre dag att vara ledig på   . Tog en njutbar sovmorgon och barnenkom iväg till skolan. Skjutsade Crille till sin skola då han skulle ha packning och ut och hajka med kanot och sova i tält i natt brrrr. Åkte sedan till klubben där M...

Av Tina - 6 maj 2010 17:40

Det är ett tag sedan man var inne och skrev. Läser mest andras....   Fick bakläxa att jag inte uppdaterat - så vad gör man inte :o)   Mycket har hänt och vi har tävlat, börjat kursat och håller även en grund 1 med Yvonne. Riktigt duktiga förare...

Av Tina - 11 april 2010 17:02

Men vilken härlig dag det har varit. Vaknade av att det var grått, grått men dock inget regn...så vi höll humöret uppe och började planera träningsplaner. Började förmiddagen med att låta Naya göra trix på altanen solen var NÄSTAN framme. Hon äls...

Ovido - Quiz & Flashcards