Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Tina - 9 januari 2010 19:25

Nu är våra 4 härliga dagar av tävling avklarade och det har varit en lyckad tävling och det verkar som om många känner samma sak. Hoppas vi orkar hålla i det nästa år igen.


Detta år vill jag hitta ett mål för Naya i running c och såklart komma igång med hennes tävlande. Men kontaktfälten måste sitta och det är svårt att träna själv gällande running, hon tappar farten då jag är ensam och när hon kör en kombination så missar hon fältet då hon har hög hastighet. Jag vill att hon ska kunna "flyga" över själva hörnet på balansen och A-hindret, så det är ngt vi får nöta. Men det blir när det blir barmark - nu njuter vi och pulsar och bygger muskler i snön...   :o)

Jag hade planerat att starta den 22 i Lagga, en inoff, men nu löper hon så vi satsar på Rättvik i mars.


Nixxa och jag skaden 16 jan, på mattes födelsedag, på en handlingkurs för Malin Elfström i Knivsta. Det ska bli spännande att få lite tips och idéer för oss igen.



Ovido - Quiz & Flashcards