Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Juletid

Av Tina - 22 december 2008 22:14

Jaha, då är vi i England och ska fira jul med Hans släkt. Hans bror och fru med två barn bor här en bit utanför London. Farmor är också med och DET är bara att bita ihop inför hennes alla jobbiga komentarer. T.o.m barnen blir less på henne för hon ska vara med och fixa, bry sig,  plocka upp allt, lägga sig i kommentera, och tycka och och och och...ja lite halvgalen kan man bli..... Men jag och Hans har lovat oss själva att låta henne hålla på så hon mår bra...  jag behöver inte bry mig och inte han hellet, men det är ju svårt att låta bli ibland när hon kommentarar ALLLLLT.... Hon är en pigg 80-åring och har hängt med oss i Londoncity hela dagen, det är bra för en  gammal dam i sina bästa 80.

 Det är svårt att ha lämnat hundarna i Dalarna, men jag vet attd e hard et hur bra som helst med syrran Matilda... men jag kan inte rå för att jags SAKNAR dem sååååååå, men Hans påpekade att han INTE kunde hålla med mig, men han har puffat i alla fall ,fast inte de har djur så inte är det bara djuren som gör honom allergisk... I wonder what ????

i morgon är det dop och sedan kanske lite mera shopping, jag har inte fått handlat ngt, bara barnen. Jag är lite sugen på att få ta med en palm hem, en palm som klarar klimatet hemma, men hur ska jag få hem den ???? ja, vi får se om jag hittar ngn större blomsteraffär....

Hittade ett par snygga stövlar som jag nog shoppar i morn, men måste prova dem först....

Nu piper Hans att jag måste vara trevlig såååå..

God jul alla

Kramkram


 
 
Ingen bild

Marie Å

24 december 2008 10:32

Vad mysigt att åka ivåg och fira jul i London , jag hoppas att du hittar några fina julklappar till dig själv *L* Smålog lite när jag läste om farmor...hihi
Kram

 
Marre

Marre

25 december 2008 12:49

Så tanten är med!..
Ta två palmer med dig hem. Du får skynda dig hem nu. Vi har massor att göra.
Konstigt att Hans får puffa utan hundar. Då kan han inte skylla på dom något mer.
Nu skall jag träna hoppteknink med Yazza och Crozza.
Kram från oss!

http://www.marrenaas.blogg.se

 
Ingen bild

Marre

1 januari 2009 11:02

Hur gick det för den lilla i går?
När kommer du i morgon? Har för mig att Mats skulle vara vid 11-tiden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 30 juli 2010 11:27

Jisses vad tiden springen iväg :o) Sommaren har varit helt fantastisk och det är bara att inse att man verkligen har laddat batterierna inför hösten igen :o) Sommarcupen är igång sen ngr veckor tillbaka och i år är det ingen hit för de fyrbenta o...

Av Tina - 24 juni 2010 22:15

Massor har hänt sedan sist... Men det senaste är nog att jag äntligen fått sommarlov och att jag njuter av FULLA drag av ledigheten. I helgen bodde jag i husbil med underbara Anki och härliga Exit - värdens härligaste valp - hur cool och duktog m...

Av Tina - 11 maj 2010 17:18

Kan man välja bättre dag att vara ledig på   . Tog en njutbar sovmorgon och barnenkom iväg till skolan. Skjutsade Crille till sin skola då han skulle ha packning och ut och hajka med kanot och sova i tält i natt brrrr. Åkte sedan till klubben där M...

Av Tina - 6 maj 2010 17:40

Det är ett tag sedan man var inne och skrev. Läser mest andras....   Fick bakläxa att jag inte uppdaterat - så vad gör man inte :o)   Mycket har hänt och vi har tävlat, börjat kursat och håller även en grund 1 med Yvonne. Riktigt duktiga förare...

Av Tina - 11 april 2010 17:02

Men vilken härlig dag det har varit. Vaknade av att det var grått, grått men dock inget regn...så vi höll humöret uppe och började planera träningsplaner. Började förmiddagen med att låta Naya göra trix på altanen solen var NÄSTAN framme. Hon äls...

Ovido - Quiz & Flashcards