Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Tina - 14 augusti 2008 07:30

Tänk att man skulle bli förälskad igen i sitt liv :o)

Lillabebis Naya är helt bedårande. Hon har tagit hela familjen med storm. Och hon älskar alla som tittar på henne, hon är lugn när hon behöver var det men annars är det fullt ös, för att sedan somna mitt på köksgolvet.

Nixxa bara älskar henne, det första hon tänkte var "Aha, en leksak" men insåg sedan att leksaken nöp henne vilket var ännu roligare, en levande leksak. Nixxa har varit superduktig det första dygnet med henne.

Och jag undrade varför hon inte hade pipit på hela natten och fick svaret när jag gick upp kl.5, Mickis hade lagt sig med sitt täcke i valphagen - vem kan inte sova söta drömmar då :o)

Mickis är superduktig och tar ut henne vid minsta vink på kiss/bajsintentioner - men, var kommer jag in i bilden då..... hmmm....ännu en hund jag måste hitta motivation för att bry sig om mig :o/ ..... *ler* ............

Husse då, ? Jodå han var begaistrad över den lilla köttfärslimpan, och plockade upp henne det första han gjorde när han kom hem, och hon viftade på svansen som en trumpinne och pussade på honom, här är vi inte rädd för karlar heller hihihihi.

Hon bryr sig inte om Nixxa skäller eller om man tappar ngt i backen utan är supercool....

Hon är nog en liten pitbullterrier i grunden för hon attackerar som en och käftarna går som en krokodil när hon jagar Nixxa...."phu... Nixxa.. bara du inte blir för snäll mot henne...... Vi måste ju fostra tillsammans" :o)


Ja, ha...hur ska jag kunna ta mig tilljobbet då ????? Mickis och jag slåss ju om uppmärksamheten av valpen...... vem vill åka och jobba nu ? ? ?

Jag vill ju vara hemma och se valpens alla upptåg och bara njuta av tiden.

Somnade en timme efter att vi kom hem :o)


 

Nixxa gillar henne skarpt :o)


Kan man bli sötare än så här :o)



Ovido - Quiz & Flashcards