Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Tina - 12 februari 2009 20:30

Phu.... helt svettig...det är första gången jag har två hundar att bada inför en utställning...tänk de som har FLEEER......men nu är de såååå snygga :o) Wow vilken päls Nixxa fick, hon måtte ha varit riktigt skitig fast vi simmar varje vecka hahaha... men men det är ju inte så att hon blir schamponerad varje gång. Ska bli kul att åka till Vilsta i Eskilstuna i helgen. Fast jag vet att vi inte har någon somhelst chans. Nixxa gillas inte av engelsmännensdomarna, utan hon ska ha östeuropeiska domare eller liknande. Men det är kul att få sinbedömning...nus ka hon bara trippa i ringen också, inget trams ........ hon gillar INTE utsällningsringen.... Naya är nog mycket, mycket för liten  men jag har fått henne till 31cm...men jag vet inte HUR jag fick henne till det....men nu börjar hon ju bli lagom hihihihihihihi..... Hon väger fortfarande 3.7kg

Det ska bli kul ändå att komma iväg och se alla söta sheltis... sen är det ju en division för sig detta med utställning.... men de är badade, fönade, friserade, pedikyriderade, så underbart de doftar :o)


Ovido - Quiz & Flashcards