Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Slavarbete

Av Tina - 28 juli 2008 16:26

Vi håller på med att sätta upp den japanska spaljén runt trädäcket och solen gassar så det känns som om skallen kokar. Jags kulle vrida skallen i morse och prata med Hans och kunde sedan inte vrida tillbaka det. Jag har fått VÄRLDENS nackspärr...helt sjukt vad helvetetsont det gör. Visst har jag haft nackspärr i mina dar, men detta tar priset. Jag kunde knappt svälja min smörgås jag tuggade på då det högg till en kniv back i nacken.... det är nog tur att jag inte ska köra ngr lopp i morgon.... Jag kan heller inte lyfta tunga saker och att köra bilen fick mormor göra :o) kunde inte kika till vänster hahahah!!!

Nixxa vilar under trädäcket, där är det mysigt och svalt. Vi kommer inte att hinna klart med kjolen runt däcket innan valpen kommer så det blir till att ha koll på henne ute. Jag kan ju inte köpa 30 m kompostgaller att sätta runt.....

Nu ska jag börja måla alla brädor... ca: 900m - hmmm, och inte kan man måla i solsken, så det är bara att gå upp med tuppen i morgon och måla tills ena natta......

En mysig bild på trillingarna:

Till vänster Nixxas syster Spice, mamma Nova och så prinsessan Nixxa själv.

 
 
Ingen bild

Marre

29 juli 2008 23:03

ja,ja,, vissa skyller på vad som helst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 30 juli 2010 11:27

Jisses vad tiden springen iväg :o) Sommaren har varit helt fantastisk och det är bara att inse att man verkligen har laddat batterierna inför hösten igen :o) Sommarcupen är igång sen ngr veckor tillbaka och i år är det ingen hit för de fyrbenta o...

Av Tina - 24 juni 2010 22:15

Massor har hänt sedan sist... Men det senaste är nog att jag äntligen fått sommarlov och att jag njuter av FULLA drag av ledigheten. I helgen bodde jag i husbil med underbara Anki och härliga Exit - värdens härligaste valp - hur cool och duktog m...

Av Tina - 11 maj 2010 17:18

Kan man välja bättre dag att vara ledig på   . Tog en njutbar sovmorgon och barnenkom iväg till skolan. Skjutsade Crille till sin skola då han skulle ha packning och ut och hajka med kanot och sova i tält i natt brrrr. Åkte sedan till klubben där M...

Av Tina - 6 maj 2010 17:40

Det är ett tag sedan man var inne och skrev. Läser mest andras....   Fick bakläxa att jag inte uppdaterat - så vad gör man inte :o)   Mycket har hänt och vi har tävlat, börjat kursat och håller även en grund 1 med Yvonne. Riktigt duktiga förare...

Av Tina - 11 april 2010 17:02

Men vilken härlig dag det har varit. Vaknade av att det var grått, grått men dock inget regn...så vi höll humöret uppe och började planera träningsplaner. Började förmiddagen med att låta Naya göra trix på altanen solen var NÄSTAN framme. Hon äls...

Ovido - Quiz & Flashcards