Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

Jag är med VALP

Av Tina - 6 augusti 2008 22:21

Höll nästan på att köra i diket på väg hem från sommarcupen. Nixxa och jag vann i medium och vi var stolta som tuppar så jag ringer husse och berättar.... sen helt plötsligt ringer telefonen och det står Anne på displayen..... herregud hjärtat stannar..... nu får vi veta JA eller NEJ eller????????

Hon ringde för att berätta de goda nyheterna. Lilla pärlan som jag förälskade mig i för 3½ vecka sedan, som var helt fel valp att bli kär i, skulle bli min, min, min, min...................

Jag bara tjöt i telefonen och Anne skrattade, hon trodde nog inte att jag var riktigt klok. Hon var på väg hem efter att ha ögonlyst valparna hos veterinären och så supersnällt att ringa mig i bilen hem. Hon vet att jag har gnagat på naglarna för att jag har varit så spänd på hur det skulle sluta denna pärs.... skulle det bli en valp eller inte ???

Och nu är Shellrick´s Enjoy Enaya MIN MIN MIN MIN MIN.

Beskåda ögonstenen:

 
 
Ingen bild

Linda

7 augusti 2008 08:13

GRATTIS Tina till den nya stjärnan! Och grattis till vinten i sommarcupen. Känns det bra eller känns det bra? =)

 
Marie Å

Marie Å

7 augusti 2008 09:08

Åhhh vad glad jag blir för din skull Tina!!! å för min med förresten, ytterligare en valp att pussa lite på när man inte har en egen :o) . Stort GRATTIS!!!
Kram
Marie

http://www.charlie-diva.se

 
Ingen bild

Marre

8 augusti 2008 00:19

Grattis till vinsten i sommarcupen!
Den lilla kommer nog att charma oss alla!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 30 juli 2010 11:27

Jisses vad tiden springen iväg :o) Sommaren har varit helt fantastisk och det är bara att inse att man verkligen har laddat batterierna inför hösten igen :o) Sommarcupen är igång sen ngr veckor tillbaka och i år är det ingen hit för de fyrbenta o...

Av Tina - 24 juni 2010 22:15

Massor har hänt sedan sist... Men det senaste är nog att jag äntligen fått sommarlov och att jag njuter av FULLA drag av ledigheten. I helgen bodde jag i husbil med underbara Anki och härliga Exit - värdens härligaste valp - hur cool och duktog m...

Av Tina - 11 maj 2010 17:18

Kan man välja bättre dag att vara ledig på   . Tog en njutbar sovmorgon och barnenkom iväg till skolan. Skjutsade Crille till sin skola då han skulle ha packning och ut och hajka med kanot och sova i tält i natt brrrr. Åkte sedan till klubben där M...

Av Tina - 6 maj 2010 17:40

Det är ett tag sedan man var inne och skrev. Läser mest andras....   Fick bakläxa att jag inte uppdaterat - så vad gör man inte :o)   Mycket har hänt och vi har tävlat, börjat kursat och håller även en grund 1 med Yvonne. Riktigt duktiga förare...

Av Tina - 11 april 2010 17:02

Men vilken härlig dag det har varit. Vaknade av att det var grått, grått men dock inget regn...så vi höll humöret uppe och började planera träningsplaner. Började förmiddagen med att låta Naya göra trix på altanen solen var NÄSTAN framme. Hon äls...

Ovido - Quiz & Flashcards