Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

Trebent :o(

Av Tina - 11 augusti 2008 18:28

Ja, ha. Vi har varit och simmat och hon gillar det inte så mycket men är ändå duktig och gör det hon ska. Behöver inhandla en flytväst så hon känner sig tryggare i vattnet nu i början bara.....

När vi var och simmade så var det bara hon och jag på stranden och jag hade henne i koppel i början när vi kom upp ur vattnet.

Sedan släppte jag henne och hon fick köra sitt eget rejs, vilket gick jättebra och hon var tokbusig och hon slirade i sanden och på gräset. Tills vi skulle gå till bilen. DÅ ser jag hur hon helt plötsligt hoppar på tre ben och ser förtvivlad ut o ch hon struntar i att stanna fast jag ropar på henne. Hon hoppar till bilen och stannar där.

Det fanns en anledning till varför jag släppte henne fritt. Jag kände att jag ville ta tjuren vid hornen och se vad som händer om hon rejsar fritt....Hon har till mestadels varit kopplad nu sista tiden och det är så himla svårt att veta om hon har ont eller vad det är som händer när hon helt plötsligt hoppar på tre ben och hon håller benet lika dant alltid då det händer. Jag känner nog att det är dags att börja en utredning med henne, så att hon inte sliter på ngt i onödan. Om det nu kan vara att det hoppar, vilket jag tror. Men är det höften, knät eller vad???? Vi behöver nog få en liten förklaring snart....    :o(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 30 juli 2010 11:27

Jisses vad tiden springen iväg :o) Sommaren har varit helt fantastisk och det är bara att inse att man verkligen har laddat batterierna inför hösten igen :o) Sommarcupen är igång sen ngr veckor tillbaka och i år är det ingen hit för de fyrbenta o...

Av Tina - 24 juni 2010 22:15

Massor har hänt sedan sist... Men det senaste är nog att jag äntligen fått sommarlov och att jag njuter av FULLA drag av ledigheten. I helgen bodde jag i husbil med underbara Anki och härliga Exit - värdens härligaste valp - hur cool och duktog m...

Av Tina - 11 maj 2010 17:18

Kan man välja bättre dag att vara ledig på   . Tog en njutbar sovmorgon och barnenkom iväg till skolan. Skjutsade Crille till sin skola då han skulle ha packning och ut och hajka med kanot och sova i tält i natt brrrr. Åkte sedan till klubben där M...

Av Tina - 6 maj 2010 17:40

Det är ett tag sedan man var inne och skrev. Läser mest andras....   Fick bakläxa att jag inte uppdaterat - så vad gör man inte :o)   Mycket har hänt och vi har tävlat, börjat kursat och håller även en grund 1 med Yvonne. Riktigt duktiga förare...

Av Tina - 11 april 2010 17:02

Men vilken härlig dag det har varit. Vaknade av att det var grått, grått men dock inget regn...så vi höll humöret uppe och började planera träningsplaner. Började förmiddagen med att låta Naya göra trix på altanen solen var NÄSTAN framme. Hon äls...

Ovido - Quiz & Flashcards