Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Hej o Hå!

Av Tina - 24 augusti 2008 14:09

Tänk om man fick fortsätta och ha ännu mera sommarlov, det hade passat mej helt perfekt.

Sedan förr-förra veckan då valpen kom hem och jag börjat jobba och barnen börjat skolan har min värld varit i en konstant såpbubbla - Phu!!!

Det har inte hunnit bli ngt bloggande, samt att min kära dator harvarit upptagen av att sonen använt den till att  spela Wold of Warcraft.... min dator har varit överhettad kanman säga....


Det är kul att ha börjat jobba igen, men allt tar ju en sådan förbannad tid, allt annat runtomkring...... när man kommer hem så vill man ju bara pussa, "träna" och vara med valpen och Nixxa. Det är en fröjd att se Nixxa leka och fostra valpen - de är så häftiga att titta på. Skäller Nixxa på någon eller något så struttar valpen istället fram och kollar läget, hahahah :o) det är vad jag gillar hos henne..... No fear :o)


Naya är nyfiken ochman får ha koll på att hon inte trillar i poolen, eller över kanten ner på tomten...


Det ser oftast ut så här, fullfart framåt.

Nej, då hon är en fröjd att ha att göra med. Hon är så härlig och mysig och när jag nu har introduserat korven för henne så smått, så blir hon som galen. Hon norpade Micaelas middag på en tusendels av en sekund nyss och svalde den nästan hel, snacka om att vara piraya.... men en söt sådan.



 
 
Marre

Marre

24 augusti 2008 15:49

Nu fattar jag vad du menad med ditt sms.
Jag var lat när jag skikcade mail och ändrade inte rubriken...
Men vill du träna i morgon?
Kram

http://www.marrenaas.blogg.se

 
Ingen bild

Malin, Arwen & Éowyn

26 augusti 2008 22:00

Vilken blick! Tror du har fått ett riktigt litet stjärnskott Tina :-) Ska bli så himla kul att följa er!
Kram

 
Marie Å

Marie Å

27 augusti 2008 08:21

Ha ha...då du har oxå fått en mattjuv....*L*
Kram

http://www.charlie-diva.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 30 juli 2010 11:27

Jisses vad tiden springen iväg :o) Sommaren har varit helt fantastisk och det är bara att inse att man verkligen har laddat batterierna inför hösten igen :o) Sommarcupen är igång sen ngr veckor tillbaka och i år är det ingen hit för de fyrbenta o...

Av Tina - 24 juni 2010 22:15

Massor har hänt sedan sist... Men det senaste är nog att jag äntligen fått sommarlov och att jag njuter av FULLA drag av ledigheten. I helgen bodde jag i husbil med underbara Anki och härliga Exit - värdens härligaste valp - hur cool och duktog m...

Av Tina - 11 maj 2010 17:18

Kan man välja bättre dag att vara ledig på   . Tog en njutbar sovmorgon och barnenkom iväg till skolan. Skjutsade Crille till sin skola då han skulle ha packning och ut och hajka med kanot och sova i tält i natt brrrr. Åkte sedan till klubben där M...

Av Tina - 6 maj 2010 17:40

Det är ett tag sedan man var inne och skrev. Läser mest andras....   Fick bakläxa att jag inte uppdaterat - så vad gör man inte :o)   Mycket har hänt och vi har tävlat, börjat kursat och håller även en grund 1 med Yvonne. Riktigt duktiga förare...

Av Tina - 11 april 2010 17:02

Men vilken härlig dag det har varit. Vaknade av att det var grått, grått men dock inget regn...så vi höll humöret uppe och började planera träningsplaner. Började förmiddagen med att låta Naya göra trix på altanen solen var NÄSTAN framme. Hon äls...

Ovido - Quiz & Flashcards