Direktlänk till inlägg 19 juni 2009

GRATTIS Naya 1 år

Av Tina - 19 juni 2009 10:13

HURRA  HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag fyller Naya, lilla pluttiga skruttNaya, 1 år. Tänk vad efterlängtad hon var av sin matte. Dock skulle ju egentligen hon till Ryssland, men blev lite för liten och passade storleksmässigt inte som avelstik. Nu är hon iaf MIN,MIN,MIN,MIN och jag är så glad för det. Hon har drivet, arbetsviljan, gossigheten, näpen och sötheten och en hel del jäklaranamma - exakt vad jag ville ha. Ok, lite liten blev hon, men man kan ju inte få allt.


Igår kväll hade vi filmkväll på klubben som Malin hade fixat. Slalomfilm av Susan Garrett. Den var enormt inspirerande och man vill bara ut och köra vidare från det vi redan kan. Jag tänker gå tillbaka några steg med Naya så hon själv får in svängningsmönstret med de raka portarna, vi har fastnat med att ha portarna lite öppna och där måste vi ifrån......


Midsommarafton är det också och vi ska till några bekanta på silllunch och lite grillning.

Vi har med oss gott vin och chokladdoppade jordgubbar som är ett måste på midsommar tilsammans med skumpa - mmmmm kan det bli bättre :o)


Jaa nästan, i alla fall  för snart är det SKutskär och vi ska upp på en 4:dgrs tävling. Ska bli jättemysigt. Jag och Mickuc med kompis ska bo i stuga på samma camping som många nadra i klubben. VI längtra så. HusseHans kommer också upp och det är stort, men det är nog för att han och Marres man ska golfa, så det inte blir FÖR mycket hundar.

Nu ska hundarna få en promenix, sen ska man göra sig snygg och det kan ju ta sin tid och sedan är det bara att sätta på sig dunjackan och gå på fest.


2 bilder som Malin tog då vi var på grillkvällen för ngr v sedan.

Naya ser nog något gott ............... den lilla tjuven...........



                                                                


Nixxa njuter av att vara med alla sina fyrbenta kompisar.


                                                  




 
 
Marre

Marre

20 juni 2009 18:13

Grattis lilla Naya eller är det piraya.
Du är så tuff med en härlig attityd!
Kram
från oss Nääs

http://www.marrenaas.blogg.se

 
Kärran m jyckar 4

Kärran m jyckar 4

20 juni 2009 22:31

GRATTIS NAYA i efterskott!!!

Glada svansviftningar

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Kärran

Kärran

22 juni 2009 00:19

Jo, man får lov att skriva kommentarer i gästboken. Finns ingen annanstans.

Ses onsdag!

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Catherine !

Catherine !

23 juni 2009 14:03

Grattis på 1 års dagen SuperNaya!!

Just det det ä bara gästboken som finns på den typen av hemsida, samma som Kärras..

Ses onsdag..huga.. det kommer bli varmt!!!!!!

http://www.majaoxantoseventyr.dinstudio.se

 
Ingen bild

Rosie, Sharon & Sheena

23 juni 2009 22:42

Grattis lilla Naya-Piraya :-)

Vi syns inte på onsdag men på torsdag?

 
Ingen bild

Marre

24 juni 2009 22:57

Jag får inte fram några deltagarlistor!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 30 juli 2010 11:27

Jisses vad tiden springen iväg :o) Sommaren har varit helt fantastisk och det är bara att inse att man verkligen har laddat batterierna inför hösten igen :o) Sommarcupen är igång sen ngr veckor tillbaka och i år är det ingen hit för de fyrbenta o...

Av Tina - 24 juni 2010 22:15

Massor har hänt sedan sist... Men det senaste är nog att jag äntligen fått sommarlov och att jag njuter av FULLA drag av ledigheten. I helgen bodde jag i husbil med underbara Anki och härliga Exit - värdens härligaste valp - hur cool och duktog m...

Av Tina - 11 maj 2010 17:18

Kan man välja bättre dag att vara ledig på   . Tog en njutbar sovmorgon och barnenkom iväg till skolan. Skjutsade Crille till sin skola då han skulle ha packning och ut och hajka med kanot och sova i tält i natt brrrr. Åkte sedan till klubben där M...

Av Tina - 6 maj 2010 17:40

Det är ett tag sedan man var inne och skrev. Läser mest andras....   Fick bakläxa att jag inte uppdaterat - så vad gör man inte :o)   Mycket har hänt och vi har tävlat, börjat kursat och håller även en grund 1 med Yvonne. Riktigt duktiga förare...

Av Tina - 11 april 2010 17:02

Men vilken härlig dag det har varit. Vaknade av att det var grått, grått men dock inget regn...så vi höll humöret uppe och började planera träningsplaner. Började förmiddagen med att låta Naya göra trix på altanen solen var NÄSTAN framme. Hon äls...

Ovido - Quiz & Flashcards